söndag 2 februari 2014

För ett par veckor sedan var jag ute efter ett pennfack som jag skulle ha på jobbet. Hittade ett som kostade 249 kronor, dyrt tyckte jag. Man kan ju göra ett själv! Var inne på Marimekko för dom har ju så fina tyger och köpte en bit för drygt 100-lappen. Det blev lite mer än ett pennfack. Gjorde även ett fodral för pappersnäsdukar, för de brukar bli lite ofräscha efter ett tag i handväskan samt ett fodral att ha Friskis & Svettis kortet, en peng och nyckel till omklädningsskåpet. 



Jag är klar med Tant Koftas nya sjalmönster Karusell  i Filisilk (merino och silke). Den blev jättehärlig så jag har köpt två härvor Filisilk i en annan färg och tänkte göra en ny lite större sjal.




Har glömt att visa halsduken som jag gjort med garn och mönster jag köpte i New York för ett år sedan. Det införskaffades på The Yarn Company som hade jättemycket fina garner.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar